
Verzending en Bezorging
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In de productomschrijving vindt u een indicatie van de levertijd. Als uw bestelling compleet- en klaar voor verzending is, ontvangt u een verzendbevestiging. Deze bevat een track&trace code waarmee u de zending kunt volgen. Mocht er onverhoopt vertraging in de levertijd ontstaan, dan laten we u dit zo spoedig mogelijk (per mail) weten.
Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog aanpassen?
In uw CoffeeUnique-account kunt u ten alle tijden uw accountgegevens aanpassen. Heeft u al besteld? Neem dan even contact op met de klantenservice, zij kunnen het afleveradres voor u aanpassen.
Kan ik zelf de bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk een bestelling af te halen. Wij werken met een externe verzendpartij zonder afhaalmogelijkheid. Verzending vindt plaats via onze transporteur DPD.
Wat zijn jullie verzendkosten?
Verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van de bestelling.
Bij een besteltotaal van €45 of meer wordt uw bestelling gratis verzonden. Tot €45 betaalt u een kleine bijdrage van €3,95.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
CoffeeUnique besteed veel zorg aan verpakking om te garanderen dat de koffie vers en onbeschadigd bij u aangeboden wordt. Er wordt altijd een pakbon bijgevoegd.
Kan ik meerdere of verschillende orders combineren in een pakket?
Wij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met het samengevoegd verzenden van meerdere producten naar 1 adres. Helaas is dit niet altijd mogelijk, omdat op verschillende momenten gebrand wordt. Bestellingen die voor 11.30u geplaatst zijn worden vaak dezelfde dag nog verwerkt.
Met welke transporteur wordt mijn bestelling verzonden?
Onze transporteur is DPD.
DPD bezorgt in principe maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres.
Wat gebeurt er als mijn bestelling is teruggestuurd naar CoffeeUnique?
Voor elke zending geldt dat de bestelling tweemaal op het opgegeven afleveradres wordt aangeboden. Als de bezorger niemand aantreft, wordt er een afleverpoging bij een naast gelegen woning gedaan (burenlevering). Na 2 mislukte afleverpogingen wordt het pakket maximaal 3 weken vastgehouden op het dichtstbijzijnde service punt. Na 3 weken gaat het pakket naar CoffeeUnique retour. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met de klantenservice. U ontvangt ter notificatie altijd een briefje in de bus.
Mijn Track & Trace code werkt niet?
De track & trace code in de verzendbevestiging wordt geactiveerd op het moment dat uw bestelling bij de transporteur in behandeling is genomen. Dit kan een werkdag duren. DPD ververst ook op zaterdag deze gegevens. Neem contact op met de klantenservice indien de track & trace code niet bruikbaar is of na een volledige werkdag niet is bijgewerkt.
Track & Trace geeft aan dat het pakket is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen?
Vraag in dit geval eerst bij de buren (tot 2 huizen verder) na of het pakket bij hen is bezorgd. Indien de buren geen pakket hebben ontvangen adviseren wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit dient u binnen 7 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging te doen.
Wat moet ik doen als ik geen verzendbevestiging heb ontvangen?
De verzendbevestiging ontvangt u zodra het pakket verzendklaar is gemaakt en diezelfde dag aangeboden wordt aan onze transporteur. Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u hiervan bericht.
Wat kan ik met mijn Track & Trace code?
Met een track & trace code kunt u het pakket volgen van verzending tot het moment dat het op het opgegeven afleveradres wordt aangeboden. De actuele status is real time te bekijken en eventuele storingen of vertragingen in het verzendtraject worden gemeld.
Kan ik zelf contact opnemen met DPD?
Ja, dat kan. Echter, vaak kan een medewerker van DPD niet meer gegevens verstrekken dan in de track & trace informatie weergegeven wordt. DPD is bereikbaar via www.dpd.nl of telefonisch op nummer: +31 204 802-900 (lokaal tarief).
Kan ik de zending aan de deur weigeren?
Indien u afziet van uw bestelling dan kunt u het pakket aan de deur weigeren door de chauffeur aan te geven dat het pakket retour afzender moet. Op het moment dat wij het pakket retour hebben ontvangen, zal de verdere verwerking voor creditering van uw bestelling worden opgestart.
Staat uw vraag er niet tussen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice.
